Pages

vineri, 24 decembrie 2010

Craciun Fericit !


Deoarece maine sunt plecata si nu am cand sa scriu pe blog, vreau sa la urez tuturor un Craciun Fericit alaturi de cei dragi, multe bucuri si ca aceasta sarbatoare sa ne faca sa uitam toate lucrurile rele si sa ne indrume spre bunatate. Mos Craciun sa va aduca tot ce va doriti, sa va bucurati de aceste zile. De asemnea, le urez nebunelor/nebunilor mele/mei multa bafta in ceea ce vor realiza de acum incolo, sa nu uite sa.mi cumpere cadou ;;)=)):* , sa nu uite ca le voi fii alaturi atunci cand le va fii mai greu, indiferent de situatie si nu in ult. rand ca ii iubeeesc:* Astta pentru Bitzzi, Alecs, Simo`, Anda, RuRu, Ada, Nico, Robertt,Cyanure, Dedishor si inca cativa:d. Voi sunteti o familie pentru mine si m.ati invatzat lucruri noi si mi.ati deschis ochii catre realitate [ bne , m.ati invatzat si la f. multe prostii hai sa recunoastem=))))] si va multumesc. <33.

                                                                            Merry X-mas ♥ !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu