Pages

duminică, 21 noiembrie 2010

21.

21.11.1995.Asa a luat nastere o noua specie de copil >:) =]]. Un copil mic si nebun,  pe care parintii l.au numit Cristina, in urma cu 15 ani. :o3 Am o viata minunataaa:x sunt inconjurata de prietenii, de parinti care ma iubesc si muulte alteleee :x Desi nu sunt perfectaa , sunt fericita asa cum sunt, cu bune cu rele. Astaazi, 21.11. implinescc frum. varsta de 15 anisooori :o3 De care ma voi bucuraa in fiecare moment. :x Ieri am fost cu fetelee in oras si bineinteles ca nu ma asteptam ca nebunelee sa.mi cumpere o dictai maimutiicaa si cu pui :x Ca sa nu ma car cu ea peste tot si sa mi.o fure cneva :-w am facut o tura prin Rahova =]] Apoi am plecat in mall. Le iubescccc :x De asemenea bby mi.a luat un trandafirrr waiii :x <33. Parintiii la fel cadouuurii \:d/. Azi voi sta acasa si voi lenevi =] Bineinteles. voi petrece cuuu rudele melee :x Buun. La fel pe mess mi.au spus 213434165 persoanee LMA etc etc:x Mesajee la feel :x Va iubesccc baii :x!
                                                                   So, LMA mieee! <3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu