Pages

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Scanteia

E noapte,
Ploaia imi bate.n geam
Un fulger lumineaza`n departari
Iar eu nu pot sa dorm,
In mintea mea mai suna inca intrebari...
Oare de ce te`am cunoscut?
A fost o simpla intamplare?
O zi normala in viata mea?
O clipa trecatoare?
Momentu`n care te.am vazut
A fost ca o scanteie
Ce lumineaza`n intuneric
Si`apoi precum o cheie
A descuiat noi orizonturi
Ce aratau mai bine.
Precum acele clipe`n care
Eu te vedeam pe tine
Insa nu stiu ce s`a intamplat
De ce s`a stins scanteia
Am incercat sa ma apropii
Dar tu pierduse`si cheia.
A fost un vis
In care imi pun speranta
Ca intr-o zi scanteia va strabate
Tot intunericul si ceata
Ce nu ma lasa sa vad nuanta
Acea nuanta, care....
Da culoare vietii tale.

3 comentarii:

P. spunea...

:-?. Incearca sa citesti elementele de prozodie. :). Rima, nr. de silabe, etc. Chestile astea o sa infrumuseteze poezia :). Ai talent, oricine are [even me] dar nu uita masura si rima :) ooo, si ritmul. Nu poti sa folosesti rima alba daca nu ai un vocabular extra imbogatit. :).

childishme spunea...

Wow..!!!...e foarte tare...banuiesc ca e made by u,nu?

Christiné. spunea...

daaa deci ca sa raspund la toti` =]]
patry: poezie asta e facuta de 2 ani si nu am mai stat sa o modific...cand o modifik o pun din nou pe blog :d
tuu andra colegamea =]: da e facuta de me acu 2 ani :]]

Trimiteți un comentariu